Om Call Me

Call Me har siden 1997 været et teleselskab i Danmark, men har før 2008 været kendt under navnet Debitel. I 2007 blev Debitel opkøbt af af Telia og året efter skiftede selskabet navn til Call Me. Call Me sælger i dag mobilabonnementer, mobiltelefoner og mobilt bredbånd. Under Telia blev Call me gjort til et onlineselskab, hvilket vil sige at abonnementer og betalinger udelukkende fungerer over internettet.

Danskerne er glade for Call Me, hvilket er tydeligt på deres Trustpilot profil, hvor de har en samlet score på 8,7. Denne flotte score er opnået især på grund af Call Me suveræne service og billige abonnementer.
Langt de fleste er også godt tilfreds med dækningen, hvilket ellers ofte ses som et problem ved mobile bredbånd i udkanten af små byer og ude på landet.

Netværket hos Call Me

Call Me bruger som tidligere nævnt Telia’s netværk. Dette betyder en utrolig god og en dækning landet over. Telia er tidligere kendt som at have den bedste danske 4G-dækning, hvilket derfor også komme kunderne hos Call Me til gode. 3G-netværket er heller ikke dårligt, men her ses oftere huller i dækningen i forhold til 4G-netværket. Dog ligge Call Me på Telias netværk i toppen når det gælder kombinationen af 3G-og 4G-netværk. Du skal derfor ikke tøve ved at købe et abonnement hos Call Me.

Tal ordentligt

Eftersom Call Me er et mobilselskab, kan det ikke komme som en overraskelse at de lever af kommunikation. Call Me har oprettet en bevægelse som hedder ”Tal ordenligt” og den handler om mere end blot, hvordan vi taler til hinanden på.
Call Me står bag og støtter trivselsprojekter på skole, i familien, og i sportens verden. Hovedfokusset er trivsel og den gode tone. Blandt andet har Call me’s bevægelse været inde og støtte Mikkel Hansens ’Mikkel mod mobning’ som har fokus på trivsel både på og uden for banen.

Call Me er derfor at anbefale, hvis du ønsker et hurtig mobilt bredbånd, som dækker hele landet og støtte til trivselsprojekter rundt om i landet.

 

© 2017 Internetmatch.dk - Alle Rettigheder Forbeholdes.